sunnuntaina, lokakuuta 25, 2009

Tunnustuksia ropsahti myös minulle :D

Nanna muisti blogissaan meitä PikkuRouwalaisia tällä tunnustuksella. Kiitos Nanna :D
Monessa blogissa olen tämän jo nähnytkin ja ainahan näihin liittyy se jokin.. :D



Pitäisi paljastaa seitsemän salaisuutta itsestään...mutku mähän olen niin avoin kaikessa, ettei mulla mitään salaisuuksia olekaan :D :D Mut katotaan nyt mitä löytyis..

1. Viikonloppuisin on hauskaa se, ettei tarvii heti olla pukeutumassa kun herää...saatan heistellä yökkäri päällä pitkälle yli puolenpäivän, jos ei tarvii lähteä mihinkään.

2. Nuorena tyttösenä ajattelin, etten koskaan mene naimisiin enkä tahdo lapsia...mitenköhän täällä on nytkin tupa täynnä porukkaa!!! :D :D

3. Rakastan kaikkea suklaaseen liittyvää ja valitettavasti se myös näkyy, hih..

4. Aloitan laihdutuskuurin joka maanantai. Lopetan laihdutuskuurin joka tiistai...

5. Pienenä musta piti tulla taivaanrannanmaalari...minusta se kuulosti hienolta :D saatan mä kyllä nyt oikeestaan sellanen vähän ollakin...

6. Jätän tahallani ruisleipää kuivumaan, että saan sitten sitä rouskutella...ei näkkäri aja samaa asiaa!!

7. Mä olen kattonut satoja elokuvia. Alkutekstit ainakin ja sitten lopputekstit...mitä siinä välillä tapahtuu...älkää edes kysykö...mä nukun aina kaikki leffat :D :D




Piipalta sain tämän tunnustuksen. Hurjasti kiitoksia, Piipa!! :D Tämäkin tunnustus on jo pyörähdellyt aika monessa blogissa...ja samoin kuin edelliseen tähänkin liittyy jutskia:

1. Lisää tunnustus blogiisi ja julkaise säännöt.
2. Ilmoita tunnustuksen saaneille heidän blogeissaan.
3.Palkinnon voi jakaa eteenpäin kymmenelle blogin pitäjälle.
4. Ilmoita blogissasi, kenelle jaat tunnustuksen eteenpäin.

Voih...nämä on aina niin vaikeita, kun tekisi mieli jakaa tää ihan jokaiseen blogiin, mut siinähän menis satakakssataa vuotta...mut mitenkään paremmusjärjestykseen laittamatta näihin blogeihin tää nyt läpsähtää:

Hannele

Liimis

Mirja

Eijuli

Anja

Vaikka kymmenelle bloggaajalle saa tunnustuksen antaa, niin tällä erää nämä ihanaiset blogit saavat sen, olkaapas hyvät :D

4 kommenttia:

anja kirjoitti...

Kiitos Auliina

Eija kirjoitti...

Kiitos tuosta tunnustus/haasteesta. Olen aika kömpelä niiden kanssa, enkä niitä olen jatkanut kuin äärimmäisen harvoin (kerran). Lämmitti mieltäni kovasti saada tämä viesti!

Hannele kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta, mutta en nyt jaksa jatkaa tätä eteenpäin!

Mirja kirjoitti...

Kiitos kovasti, Auliina :)